ستم جبر
 
هندسه در ایران
*طبیعت کتابی است که به زبان ریاضی نوشته شده است*
جمعه 7 فروردين 1393برچسب:جبر,ستم جبر,جغرافیا,اروپا,نمره,محمداسکندری, :: 23:47 ::  نويسنده : محمد اسکندری

از ستم جبر به جان آمدم

وزغم املا به فغان آمدم

خسته شدم بنده زجغرافیا

هم زاروپا وهم از آسیا

من چه کنم آب وهوایش بد است

یا که فلان منطقه اش پر دد است

یا که فلان چشمه فلان جا بود

رقص کنان راهی دریا بود

این که نشد نان ونشد آب من

نمره بده نمره بده جان من

نمره مگر ارث پدر باشدت

کز کرمش صرف نظر باشدت

باتشکر از میلاد کلهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ جهت استفاده دانش آموزان .کلیه علاقه مندان به ریاضی علی الخصوص هندسه طراحی شده که امیدوارم مورد قبول و استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد
آخرین مطالب

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 82791
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1